اهداف کلان شرکت
اهداف کلان شرکت
- پیاده سازی نظام جامع مدیریت استراتژیک
- پیاده سازی مکانیزاسیون جامع سازمان
- تثبیت پایه های نظام منابع انسانی در سازمان
- استقرار روش های اجرایی و دستورالعملهای در کلیه واحد های سازمان
- استقرار تظام اجرائی مبتنی بر تیم های کاری و گسترش و تثبیت آنها در کلیه سطوح سازمان
- استانداردسازی نظام اطلاعات مدیریت سازمان و کاربردی کردن تجزیه و تحلیل داده ها
- کاربردی کردن نظام اطلاعات مدیریت مالی (حسابداری مدیریت )
- مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت بهینه سازی سودآوری
- توسعه سبد محصول با تمرکز بر گروهای DFC - BCS - FFD - HCD
- استقرار نظام شناسایی ، ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان در راستای توسعه سبد محصول
- راه اندازی تحقیقات بازار پایه ای مورد نیاز سازمان و کاربردی کردن نتایج آن
- کاربردی کردن نظام تدوین و اجرای طرح های بازاریابی در سازمان و کاربردی کردن نتایج آن
- گسترش و تثبیت سبک فروش شرکت در تمام استان های کشور
- توسعه اقتصادی سبد پخش
- طرح ریزی و راه اندازی فرآیند صادرات
- توسعه فیزیکی و تکمیل لی اوت سازمان
- تثبیت محصولات فعلی
- تثبیت فرآیند کیفیت